maanantai 18. huhtikuuta 2011

Style du jour

Salut! :)

Koska kokeilen uraani muotibloggarina, niin aloitan tänää tyylipäivityksellä: tämän päivä asu- style du jour. Hehhee. Jupi aloitti myös uransa muotikuvaajana, kiitos kuvista ;)

paita H&M - kaulakoru Banana Republic - caprit Pimkie - vyö Vuitton - kengät Ugg
Oon aivan rakastunut noihin mun uusiin kenkiin :) Ostin ne Amsterdamista, mutta sain ne nimpparilahjana porukoilta :) Tuntuu kun kävelis pehmeet tyynyt jalassa, koska se materiaali on pehmeetä mokkanahkaa ja erittäin miellyttävän tuntunen. Mulle tärkeintä kengissä on mukavuus, en tykkää käyttää kauniita mutta epämukavia kenkiä. Noi on täydelliset kengät, koska niillä voi kävellä vaikka koko päivän. Vähän emmin ruskeen ja vaalean mokan värin välillä, mutta onhan toi vaalea mokka paljo kesäisempi. Mulla nyt kun on tää ruskeevärikausi menossa vaatekaapissa.

Uggin kesäkokoelmasta
Ostin myös toiset Uggin kesäkengät, esittelen ne myöhemmin tällä viikolla :)

Tänää muuten uskaltauduin reeneihin kahden viikon sairastelutauon jälkeen! Mulla on 23 kertaa käyttämättä mun jumppakortista, joten laskin, että mun on mentävä reeneihin joka päivä ennen Suomeen paluuta (jos haluan käyttää kaikki kerrat). Tänään aamulla oli vatsapeppu- ja käsivarsimuokkauksessa. Sitten kun lähdin salilta, niin se nuori jäbä töissä siin vastaanotos vaa iski silmää mulle ja sano ettei merkannut mulle tätä kertaa, eli nyt mulla on edelleen 23 kertaa käyttämättä! En ois tarvinnu tota ilmaista kertaa mutta iha kiva. Meen joku päivä sitte kaks kertaa :D Kesäkuntoon jeejee.


Tänää ois suuntana Belleville. Aurinko paistaa ja on lämmin. Mennää vaa heittää Jupin ja Jetroskin kamat niiden hotellille Montmartreen. Viime yö nukuttii mukavasti kolmisin mun sängyssä. Alakerran noitakin toivotti Jupin ja Jetron samantien tervetulleeks bang bang bang samalla kun kävelivät mun asuntoon sisään :D Ei mennyt edes kahta sekuntia...... Ihan kauhee ämmä, onkohan sillä se luuta siinä sängyn vieressä aina valmiina kun se reagoi niin nopeasti :D

Bisous bonne journée!!!

Mimi

ps. Reagoin Suomen järkyttävään vaalitulokseen myöhemmin. Olen vielä aivan sanaton. Mutta onneks Kokoomuksen suosikkiehdokkaani Sofia Vikman meni läpi hienolla 8275 äänimäärällä! Itse äänestin Fatbardhe Hetemajta Helsingin vaalipiriissä ja hän ei ihan päässyt läpi, jäi sijalle 8 :( Mutta oivoi voi Suomi....... politiikka muuttui ainakin todella mielenkiintoiseksi!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti