tiistai 5. huhtikuuta 2011

Kipeänä ei oo kivaa

Salut!

Nyt ei auta kun juoda Oranginaa. Oispa Jaffaa... Mä oon kipeä. Mä en tajua, miten yhtäkkii tulin näin kipeeks, vielä sunnuntai-iltana olin aivan terve. Tää ilma on nii petolline täällä: lauantai oli jotai +20 ja aurinkoista, sunnuntai yhtäkkiä paljon kylmempi ja tuulisempi. En ole osannut siis pukeutua oikein. Eilen nukuin 12 asti eli missasin tahallani päivän luennot, tuntui sen verran kipeältä. Mutta viime yönä olo vaan paheni, kiva nukkua kun ei voi hengittää nenän kautta ollenkaa ja mulla ei ollu tietenkää nenäliinoja, oon vaa niistäny vessapaperiin ja näytän petteripunakuonolta. Mittasin kuumeen, se nousi 38,5 asteeseen. Oli pakko silti raahautua kauppaan ja postiin käymään, tuntui yhtä rankalta kun Himalajan valloitus, nimittäin nää portaat takaisin tullessa tänne 7.kerrokseen! Huh huh. Kaikenlisäks en löytänyt Carrefourista nenäliinoja, vaikka kysyin myyjältä ja sain ohjeet niin silti en löytänyt, voi kun mua suututti :D No ostin sit pinaattikeittoa. Mikään ei oo muute ärsyttävämpää  muute ku et jos on kipee ja asuu yksin! Ku on pakko tehä kaikki jutut silti, kuten ruoka tai kaupassakäynti tai mikä vaan, kukaan ei oo passaamassa (prinsessaa) :D Mutta mun iloiseks yllätykses Chris tuli tuomaa mulle nenäliinoja ja lounaan, se löysi ne nenäliinat sieltä samaisesta Carrefourista, jossa mä harhailin :D Olin tosi hehkeetä seuraa ku vaan makaan sängyssä puolikuolleena enkä jaksa tehdä mitään, sain appelsiininkin valmiiksi kuorittuna sänkyyn.

Täällä tietenki paistaa aurinko ja on muutenki mahtava ilma! Koskaan ei oo hyvä aika olla kipeä, mulla on huomenna eka tentti ja muutenki ois koulua 9-16, joista siis 3 vikaa tuntia tentin tekoon. Tänää en ois mitenkää pystyny raahautuu koululle, huomenna on ihan pakko. Suomessa on nii kätevää ku tentin voi aina uusia, jos sattuu oleen kipeenä. Täällä on vaan se yks tenttipäivä ja sinne pitää mennä vaikka kuumeessa. Perjantaina häämöttää lähtö Amsterdamiin Charloten kanssa!! Nyt vaa keskityn lepään siis siihen asti. Empä muuten paljoo ehdi enää täällä olla koulussa: huominen ja torstai, sitten alkaa 2 viikon pääsiäisloma. Sen jälkee on vaa pari hassuu viikkoo jäljellä ja tentit. Että eipä oo kauheen rankkaa koulun suhteen :) Mun pääsiäisloma näyttää muuten varsin kivalta (edellyttäen et oon terveenä): Amsterdam, sitten ens viikolla Manonin kanssa Normandiaan ratsastamaan 3 päiväks to-la ja sit ens viikon su Jupi ja Jetro tulee tänne ja heti niiden perään mun porukat :)

Pysykää terveinä! :)

bisous,
Mimi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti