torstai 21. huhtikuuta 2011

Macaronseja Laduréella

Coucou! :)

Täällä on todellinen helle, entistä kuumempi ilma vaan :) Mun porukat tuli tänne tänä aamuna ja käytiinkin ensin aamiaisella tässä mun lähellä olevassa brasseriessa. Sitten porukat tuli katsomaan mun kotia ja ihaileen maisemia mun parvekkeelta. Lounas käytiin syömässä Lacombessa :) Jatkoin siitä maman kanssa Champsille vähä shoppailemaan (Vuittonilla oli aivan ihania ballerinoja ja varvastossuja! oispa hinnat vaa vähä halvemmat)

Ja päivän asuvalintana mulla oli eilen rue Rivolin Jenniferiltä ostamani mekko :) Jupi osti samanlaisen vaaleansinisenä, hintakaan ei ollut kuin 26e. Kesällä on kivaa kietaista silkkihuivi (tai mikä vaan kaunis huivi) laukun ympärille, silloin kun sitä ei halua pitää kaulassa. Mun mielestä kätevää ja samalla se luo erilaista ilmettä laukkuun!

mekko Jennifer - laukku Vuitton - silkkihuivi Vuitton - kaulakoru lahja Jupilta - korkokengät Minelli

huivi kätevästi laukun ympärille kietaistuna :)
Lacomben terassilla


Olin jo pitkään haaveillut Laduréen macaronien maistamisesta, sillä niidenhän puhutaan olevan yksiä maailman parhaimpia macaroneja. Suuntasin maman kanssa siis shoppailutuokion päätteeks maistaan näitä maailman kuuluja herkkuja Champs-Èlysées'n Laduréen terassille. Pakko todeta useita eri macaroneja maistaneena, että ne olivat kyllä parhaimpia ikinä! :) Macaroneja löytyy sieltä myös vaikka minkä makuisia. Olisin halunnut testata kielon makuiset macaronit, mutta ne oli loppu.

samppanjaa ja macaroneja



la carte

framboise & pistache

Takaisin päin käppäilessä käytiin vielä juomassa lasit samppanjaa Aterassa Riemukaaren vieressä. Illaks mennään syömään mun lemppari-italialaiseen ja Chris tulee meiän kaa sinne :)


Bonne soirée!!

xox,

Mimi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti