tiistai 15. maaliskuuta 2011

Pariisi +20

Coucou! :)

Täällä tänään 20 astetta lämmintä, aivan mahtavaa. Nahkatakki tuntu olevan kyl nii liikaa, mut ei se mitää näin vaikka kuinka monella TOPPATAKIN tänään :D (Täällä ihmiset käyttää toppatakkei ihan sairaan lämpimällä noin niiku Suomeen verrattuna) Mut mikäs sen parempi tapa nauttia päivästä kun lähteä Montmartrelle lounaalle :) Mulla oli enkun esitelmä tänää ja se meni putkeen (ei ollu  kauheesti paineita). Pidin sen aiheesta is bilingual education beneficial for children? Finnish point of vue. Chris, Nikola ja Lachie auttoi mua sen tekemisessä ja ne toimi myös mulle malliyleisönä :D Esitelmän jälkeen yhdeltä tapasin sitte Santun ja Marin Montmartrella ja mentiin heti ylös kukkulalle lounaalle Place du Tertren aukion yhdelle terassille. Mä söin simpukoita. Jatkettii siitä alaspäin kukkulaa auringosta nauttien :)

jee piknik
ostin eilen uudet kevätkengät
hieno poseerauksemme :)
kevään kukkia
nuoripari Pariisin lumoissa
ruusuja
Illaks ollaan menossa syömään La Fourchette-sivuston kautta varauksen tekemääni ravintolaan täällä 17.kaupunginosassa :) Charlotte tulee meidän kanssa ja tarkoitus ois mennä Duplexiin sitte myöhemmi illalla. Mua vähän väsyttää, mutta kai mä tästä illan aikana piristyn ja huomenna saa nukkua pitempään ennen Disneylandiin lähtöö :) Nyt alan laittautumaan :)


Bisous!!!! <3 toivottavasti Suomeenkin tulee kevät. Ai niin, tällä tietoa oon palaamassa Suomeen mun nimipäivänä. Varaan lennot Satun kans ehkä ens viikolla, iik. En halua tulla takas, oon rakastunut Pariisiin.


Mimi

2 kommenttia:

  1. Kääk. Ihana päivitys, mutta istuitte sitten suoraan siellä, missä luki "Pelouse au repos" :D

    VastaaPoista
  2. :D Heh niimpä. niis kaikis nurtseis luki se teksti nii päätettii olla 15 minuuttia kapinallisia :D

    VastaaPoista