perjantai 11. helmikuuta 2011

Une soirée avec mes amis

Coucou! :)

Täällä on ollut aivan mielettömän upee päivä, niiiin keväistä! +18!!! Aurinko paistanut kirkkaalta taivaalta ja nii lämmintä, että nahkatakki tuntui ihan liian talviselta. Eli ihan fantastista, onneks sain koko päivän nauttii ulkona lämmöstä :)

Eilen vietettiin iltaa kaverien kanssa mun luona :) Mun kämpästä sai taiottua aika paljon tilavamman kun ekan kerran laitoin mun vuodesohvan sängystä sohvaks :) Oon ollu niin laiska, etten oo jaksanut vaihdella sitä mut tolleen kiva kun kutsuu kylään porukkaa niin saa 25 neliöö tuntuun enemmältä :) Etkoista tulikin koko illan bileet... Siis noiden bileidenhän tarkotus oli olla etkot Bastillessa oleville varsinaisille erasmusbileille, mutta ei siis sinne asti koskaan päästy. Mut juhlaan oli aihetta, Miskan läksiäiset :) Mun rakas Miska lähtee huomenna Oscarin mukana Abu Dhabiin viikon matkalle... Miska pääsee nauttiin sinne auringosta ja tuo mukanaan paljon lomakuvia :)

 Kutsuin muuten porukkaa tuleen sillain joustavasti seiskasta eteenpäin, ja Laura ja Oscar oli ekat tulijat ysin aikaan :D Tääl on kivan myöhäinen rytmi, kun porukka syö iltaruuan kasin aikaan nii ei kukaa oo menos mihkää nii ajoissa :) Edustettii hyvin eri maita muuten, Oscar on Meksikosta, Nikola ja Andrew Australiasta, Chris Kaliforniasta ja me muut Suomesta.


pehmoleluleikit

Charloten kanssa perusposee :)

Miska odottaa innolla lähtöä
Chris,Andrew, Miska and Nikola :)


Ai niin muuten, ranskalaisten talot on ohutta kun pahvia.. tai ainakin tää talo! Mun ulko-ovi ei mee ees kunnolla kiinni vaan sinne ylös jää sellane iso rako, joten kaikki äänet kuuluu täältä ja tänne kuuluu kaikki. Ihmettelinkin kun mun naapurissa asuva supervalittajanainen ei tullu tällä kertaa koputteleen ovelle eikä me siis nyt mitää nii meluttukaan. Tässä kämpäs mua ennen asunu tyttö kerto et se nainen oli tullu valittaa keskel päivää siitä, ettei saa kävellä kengil sisäl kun lattia ratisee nii kovaa :D Mutta hehhehe naurattaako,äskön tuli puhelu vuokranantajalta, että joku naapuri on valittanut kovasta melusta yöaikaan, joten mun vuokranantaja muistutti et klo 22 alkaa sitte hiljaisuus aina... Että ens kerralla bileet sitte jonku muun luona! :) tänne ei sentää tullu poliisi niiku perjantain pippaloihi, heheh :D

Bon week-end et bisous! :) Kirjottelen tarkemmin tästä päivästä ja viikonlopun vietosta myöhemmin, tääl Pariisis on täl hetkel mun ystävä Elina poikaystävänsä kans joten mun pitää laittautua valmiiks enne illalliselle lähtöö :)

Mimi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti