sunnuntai 10. heinäkuuta 2011

Style du soir

Salut!


Ajattelin tehdä oman postauksen juhla-asuistani. Olin ottanut mukaan häihin onneksi kaksi mekkoa, sillä toinen hajosi jo alkuillasta. Suosittelen siis samaa kaikille häihin meneville, että miettii etukäteen kaksi mekkoa, jotka mätsää asusteisiin molemmat :)

Mekko nro 1

mekko Dolce&Gabbana - laukku Rodo - kengät Versace

Tää on mun lempparimekko, koska se on mun lakkiaismekko. Mekko oli mulla vasta kolmatta kertaa päällä (aiemmin omissa lakkiaisissa ja pikkuveljeni lakkiaisissa) ja nyt iloitsin tilaisuudesta päästä käyttään tätä mekkoa. Edelliskerran mun veljen lakkiaisissa viime kesänä mekko mahtui päälle vielä hyvin, mutta nyt oli näköjään tullut painoa lisää... mekon korsettiosa puristi vähän päällä ja ihmettelinkin, kun se ei enää puristanut siellä paviljongissa. Syykin selvisi myöhemmin: vetoketju oli hajonnut! olin sitten ollut rikkinäisellä mekolla useamman tunnin kenenkään siitä mulle sanomatta, paitsi sitten onneks Alina sanoi :D Että onneksi oli varamekko mukana... Kengät olin miettinyt myös niin, että jaksan olla niillä koko päivän ja yön. Noi on nii mukavat korkkarit jalassa, että päädyin varmimpaan valintaan :) Noi korkkarit sopii myös asuun kun asuun, niissä on sekä kultaa että hopeaa :) korut oli hopeaa, metallia ja laukku kullanvärinen.


Mekko nro 2

mekko H&M



 Varamekko oli satiinityyline mekko, joka on maailman mukavin päällä ja piilottaa hyvin illan ruoka- ja kakkuherkuttelut. Ilta ei siis onneksi mennyt pilalle hajonneen mekon vuoksi vaan varamekko pelasti tilanteen :)


Millainen teidän mielestä on hyvä häätyyli? Mä tiedän täsmälleen millaisen puvun laittaisin jos joskus itse menen naimisiin. Häät on vaa nii romanttinen ja kaunis juhla, että ei kai se oo ihme et joskus tulee unelmoitua olevansa itsekin morsian ;)

bisous!

Mimi

2 kommenttia:

  1. Heei löysinpäs tämän blogin jes! Mulla on niin huono nimimuisti et enhän mä sitten sun sukunimeä muistanu et olisin facesta voinu löytää. Ihanan raikas blogi, niin onnelliselta näytät kuvissa:) See you at H&M! Ida

    VastaaPoista
  2. Kiitos Ida! :) Mäkään en löytäny sua facesta vielä :D nähdään taas pian töissä! :)

    VastaaPoista