torstai 21. heinäkuuta 2011

Pieleen mennyt GRE :)

Salut! :)


Tänään on ollut kummallinen päivä. Stressasin jo eilen etukäteen, miten kiire päivä tästä tulee kun tiesin olevani 9.30-14 GRE-testissä Kruununhaassa ja 15-21.30 töissä Ompussa. Mulla oli kauhee miettiminen, et miten kerkeen sieltä testistä töihin.. No menin sit tietty heti autolla aamusta sinne testiin. Testistä kohta tarkemmin, mutta sitten teinkin sen testin melkein puoltoista tuntia etuajassa (ei tuloksen kannalta kauheen hyvä juttu, hehh :D) ja ehdinkin hyvin kotiin siinä välissä. Kun pääsin töihin, niin ei vitsit... huomasin listasta, että mun vuoro olis alkanutkin vasta neljältä! Vähänkö harmitti :D No aloitin työt sitten tuntia aiemmin, onneks riitti tekemistä :) Asiakkaat tuntu olevan tavallista kirjavampia tänään kun koskaan. Oli nainen, joka oli oikeasti mies, ja osti naisten vaatteita. Sitten tuli yks kundi pyytää mua hakeen itselleen naisten farkkushortseja, joita meni myös sovittamaan :D Ja yks mummeli viihty melkein tuntia liikkeessä kierrellen ja selitti mulle, miten tulee huomenna taas kun on nii paljon vaatteita, ettei kaikkea ehdi nähdä yhden illan aikana :D Ja kaikkea mahdollista. Mulla oli muuten vika iltavuoro. Huomenna vielä aamu ja maanantaiaamu, sitten mulla loppuu työt.

 Se GRE-testi oli hullun vaikea. Aloitin siihen harjoittelemisen eilen illalla (kannattaa alottaa valmistauminen aiemmin pienenä vinkkinä :D) Matikkaosiosta sain 210/800 kun alin pistemäärä oli 200. Siis  miettikää kuinka surkea tulos!! Heitin vaa arpoen kaikki vastaukset, oon niin huono matikassa. Arimetriaa, geometriaa, prosenttilaskuja... Huh huh. Skippasin vaa aina seuraavaan kysymykseen ja valitsin jonkun neljästä vaihtoehdosta. Ekana osiona oli kaks kirjoitustehtävää, joista toiseen aikaa oli 45min ja toiseen 30min. Ne meni mun mielestä ihan hyvin, jotain argumentointii ja kritisointiin. Sitten toka osio oli se matikka ja kolmas verbal reasoning, liittyi jopa mun alaan. Tosin en opiskele mitää enkkua yliopistolla niin emmä osannu sellasta sanastoo mitä siin oli. Sain 390/800. Hihhhh. Ja tuosta lystistä maksoin vajaat 200 dollaria :D No mut ei paineita, emmä taida tarvita noita GRE:n tuloksii mihinkään. Lähetin ne tulokset kuitenkin neljään yliopistoon, valkkasin vaan 4 yliopistoo Kaliforniasta siitä koneelta testin jälkeen (se oli ilmaista lähettää ne nii aattelin, ettempä mitään menetä). Tällä hetkellä näyttää siltä, että aion hakea vain yhteen yliopistoon. Ne on nii kalliita kouluja kaikki, ettei mitää toivoa saada niin paljon rahaa. Halvin vaihtoehto, jonka oon löytänyt, niin maksaa 11 000 euroa/lukuvuosi. Suomessa koulutus on onneks ilmaista........

Huomenna lähen taas Tampereelle, koska mun rakas pikkuveli on niin iso, että täyttää jopa jo 20 vuotta. Aina toisista ihmisistä huomaa oman iän kulumisen. Huomasin, että olin laittanut yksiin papereihin iäkseni 21 vuotta. Näin huono oon matikassa, etten osannut edes omaa ikääni laskea. Surullista :D

Kirjoittelen enemmän pian, mullahan alkaa ehkäpä jopa 6 viikon loma niin sitten on aikaa paneutua blogiinkin :)

bisous,
Mimi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti