sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

Kadonnut Jojo

Salut!

Mun rakas Jojo-siili katosi eilen illalla. Se on mulle tosi tärkeä, koska sain sen Chrisiltä Tukholmassa. Se oli myös meidän kanssa Berliinissä. Ei ollut kauheen fiksu veto ottaa jotain niin tärkeää mukaan kolmen päivän biletysputkeen ja vielä pitää Jojoa koko ajan mun mukana. Siinä eilen illalla se sitten katosi jonnekkin ja vaikka koko mökki käännettiin ympäri, niin Jojosta ei näkynyt jälkeäkään. Mua pelottaa, että se on joutunut vahingossa roskiin koska miksei sitä muuten löytynyt mistään :( Oon nyt siis aika surullinen, koska toi siili muistutti mua myös joka päivä Chrisistä. Mulla on nyt sitten ihan kamala ikävä molempia.




Muuten juhannus sujui erittäin hauskasti ja aika rankasti bilettäen. Onhan se aika rankkaa kropalle bilettää torstai-illasta lauantaiyöhön asti. Mökissä pauhasi koko ajan musa, ehkä ainut tauko taisi olla siinä 5-7 välillä mutta aikaisin aamusta oli taas bassot kovalla. Että en oo varmaan montaa tuntia nukkunut tässä 3 päivään :D Onnistuin sitten astumaan myös lasinsirun päälle ja nyt sattuu kävellä. Meen huomenna aamulla näyttään mun jalkaa lääkäriin, tsekkaisivat onko sinne jäänyt jotain. Jollain viinalla sitä desifiointiin et toivottavasti se ei tulehdu. Mun jalat on täynnä mustelmia, sen verran paljon tanssittiin porealtaassa :D Mun kameralla on vain 14 kuvaa, joten laitan kuvia juhannuksesta kun saan enemmän kuvia Saaralta :) Erittäin hyvä juhannusvaruste oli muuten alkometri... Sillä sitten puhalleltiin pitkin juhannusta enkä kyllä kehtaa kertoa millaisia lukemia. Tänään aamulla puhalsin kuitenkin jo nollan, joten kahden aikaan oli mukavaa lähteä ajelemaan ruuhkautuneille teille.


Jos joku löytää Jojon niin löytäjä saa löytöpalkkion. Vaikka aika huonolta näyttää, pitää vielä soitella mökin siivoajille josko ois jotain toivoa..Oivoi. My hedgehog...

Bisous!

Mimi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti