torstai 30. kesäkuuta 2011

Jojo palaa kotiin

Coucou!

Uskomattomia ja onnellisia uutisia: Jojo löytyi! Siis ihan mieletöntä tuuria, nimittäin HimosLomista soitettiin mulle ja kerrottiin rakkaan siilini löytyneen. Jojo on nyt matkalla postissa Helsinkiin <3 Oon ikuisesti kiitollinen HimosLomille tästä, he eivät vaatineet edes mitään kuluja Jojon etsinnöistä tai lähettämisestä. Mysteeriksi jäi, mistä Jojo oikein löytyi (mehän käännettii se  mökki ympäri). Saara kertoi mulle, että viimeinen kuva Jojosta oli lauantai-illalta klo 21 aikaan pihalta porealtaan luota. Että ei pidetty kauheen todennäköisenä Jojon löytymistä. Chris oli varma, että Jojo oli päättänyt karata vapauteen ja löytänyt metsästä uusia siiliystäviä. Mä uskon Chrisin versioon, mutta sitten Jojon tuli niin kova ikävä mua et se päätti palata tänne... Mähän olisin vaikka tatuoinut Jojon ihooni, jossei olis löytynyt, koska sitten ois ainakin jäänyt muisto rakkaastani. Tässä muuten Lachien ottama kuva mökkireissulta Jojosta:

Jojo ja taustalla Kyrösjärvi

Maanantaiaamuna menin näyttään mun jalkaa lääkäriin. Mun jalka puudutettiin ja lääkäri avas sitä suuremmalta alueelta ja sieltähän löytyi kas kummaa lasinsiru, joka oli painanut ikävästi mua joka askeleella. No ei siinä mitään siitä sitten töihin 7 tunnin vuoroon, vaikka kävely oli vähä haastavaa. Jouduin kuitenki varoon koko ajan astumista niin astuin sillain vähän vinoon.. näytti varmaan hassulta. Pari tuntia töissä ja sitten alkoi mieletön selkäkipu alaselässä, en pystynyt edes kumartuun kun se vaan vihlo nii paljon. Olin töissä kuitenkin vuoron loppuun vähän huonolla menestyksellä, tuntu että mokailin koko ajan kassalla kun mun keskittymiskyky ei ollu mitä parhain. Mut onneks selvisin ehjänä työpäivästä, seuraavana aamuna meninkin sitten työterveyteen sen selän takia kun se sattu koko yönkin. Syy: jalkapohjassa oleva kipu ja astumisen varominen nii vastakkainen puoli alaselästä kipeytynyt sen takia ja joku lihastulehdus tullut sitten siitä. Lihasrelaksentteja, tulehduskipulääkettä ja 3 päivää saikkua. Ajattelin sit et ompa mukava rentoutua saikkupäivää kotona, mutta tulehduskipulääke aiheuttikin ikäviä haittavaikutuksia kuten todella huonoo oloo ja uneliaisuutta, en pysynyt hereillä moneen tuntiin ja oksetti vaan. Mieluummin oisin siitä selkäkivusta kärsinyt.. :D No en sitten oo sen koommin ottanut sitä kipulääkettä ja nyt oon pystynyt rentoutumaan, paitsi että mun tietokone hajos taas eilen, hieno Sony Vaio. Näppäimistöstä tuli pelkkiä numeroita kirjaitenkin kohdalla ja tiedostot katosivat taas kaikki. Onko vähän surullista, että mun kaikki olemassa olevat tiedostot mahtuu kahdelle pienelle muistitikulle :D

Ihanaa kuitenkin, että nyt saan levätä ja nollaa. Ollut niin hullua kiirettä ja juhannuksen jälkeen olin väsyneempi kuin koskaan. Hemmottelin tänään itseeni omatekemil kauneishoidoilla ja hain läheltä thaimaalaista. Ajattelin myös, että selälle ois tärkeetä liikuttaa sitä niin nautin vähän aikaa auringosta Elinan kanssa Espalla jätskiä syöden :) Ja menin viel bodybalanceen, ne taivutukset varmaa venytti mun selkää - toivottavasti. Huomenna joudun meneen taas lääkäriin ja perjantaina myös, yhtä lääkärissä juoksemista ollut kyllä viimeinen vuosi.

Ilmoittauduin muuten ratsastusryhmään ensi syksylle! :) Sellaiseen vakkariryhmään että pääsee ratsastaan pariksi tunniksi joka viikko. Meen myös elokuussa kavereiden kanssa heppavaellukselle :) Syksy lähestyy muutenkin - vaikka vielä on kesää jäljellä - kurssi-ilmoittautumiset alko eilen. Mulla on nytten sit tiedossa syksyn lukujärjestyskin, se näytti oikein kivalta: pelkkää ruotsia. Ei se, että se ruotsi ois se kivoin juttu mutta ilmoittauduin kaikkiin ryhmiin yhdessä mun ystävän Heidin kanssa, nii ei tuu koskaa tylsää tunneilla! :) Ruotsin perusopinnot pitää saada kokoon syksyn aikana ja lisäks aloittaa kandin teko, muuten mun ranskan opinnot on aika hyvin kasassa. Kevääl teen sitten opettajan pedagogiset loppuun ja kandin valmiiks myös, että sellaisia suunnitelmia. Jouduin tänään muuten tekee yli kaks tuntii Etappiin (opintojen etenemiseste) kuuluvan tutkintosuunnitelman, koska mulle on asetettu esto ilmoittautua ens lukuvuodelle. Sen vaihdon takia siis, kun en oo saanut viel yhtään kurssii hyväksluettuu nii jotkut sit on aatellu etten oo tehny vuoteen mitään opintoja... No toivottavasti se mun tutkintosuunnitelma menee läpi :)

Kivaa iltaa! :) Päivitän mökkireissusta seuraavaks <3

Mimi

1 kommentti: