keskiviikko 6. lokakuuta 2010

Outoa olla taas Pariisissa Suomessa käynnin jälkeen

Heippa!!

Tulin hetki sitten takas Pariisiin, mulle tuli sunnuntaina äkkilähtö finskil Suomeen. Kävin jättämässä hyvästit rakkaalle mummulleni :,( Ja sitten parin viikon päästä uudestaan Suomeen hautajaisiin, haluan ehdottomasti olla paikalla.

Tuntu tosi oudolta käydä kotona ja Tampereella.. Oma koti on niin rakas paikka ja se, että näki kaikki tutut paikat tuntu oudolta, tajusin miten paljon olin ehtinyt ikävöidä kaikkea kuukauden aikana Pariisissa. Ennen kaikkea piristi paljon nähdä porukoita..Tottakai tykkään paljon olla täällä Pariisissa, ja tää kaupunki tuntuu jo ees vähän kodilta myös... mutta oma kotimaa on aina rakkain.

Sillon kun tulin Pariisiin kuukausi sitten, mulla oli kamalan surullinen lento ja tuntu ihan hirveeltä ja niinku jotain kohtaloo nii nyt kävi samoin lennon kans.. Siispä lentokentälle meno ei tiedä mitään hyvää kun just sitä ennen tai siellä ollessa jollekin käy jotain. Ens kerralla valitsen junan!!

Viikonloppuna aion opiskella kunnolla, mun pitää kirii tän viikon luennot eli opetella ja sisäistää ne asiat ite.. onneks Satu on luvannut auttaa mua! :) jännittää vähä ku on nii vaikeita asioita kursseilla mutta aina niistä selviää onneks.

Ja jotain kivaakin.. Mun rakas ystävä Jutta on täällä poikaystävänsä kanssa perjantaihin asti, niin tiedossa kivaakin ohjelmaa. Pitää vaan jatkaa arkea ja sillee. C'est la vie.

bisous
mimi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti