perjantai 5. elokuuta 2011

Style du jour

Coucou! :)

Esittelen teille mun lempparikesäasun, sellaisen jonka laitan päälle kaupungille päivällä tai lähtiessä Vanajanlinnaan, kuten yhtenä heinäkuun hääviikonloppuna :) Empä olisi uskonut ostavana sellasta solmittavaa paitaa, kun en pahemmin tykkää kylkeä tai vatsaa paljastavista paidoista. Ton paidan sai kuitenkin yllättävän peittäväks ilman, että olis ollut liian paljastava olo minishortsien kanssa. Shortsit valitsin hieman korkeavyötäröisemmät peittävyyttä lisäämään.

Yleensäkin mun kesätyyli on shortsit ja joku paita. Mulla on shortseja useissa eri malleissa, väreissä, materiaaleissa. Niin, että vaikka käytän lähes joka päivä shortseja kesällä niin on silti vaihtelua. Vaikka tottakai pääpiirteittäin tyyli näyttää sitten aika samalta, mutta mitkä oiskaan mukavammat kesäkeleillä kun shortsit ja hieman löysä yläosa. Yksinkertaisen helppoa :)






paita H&M - shortsit ja vyö Burberry



Näissä kuvissa ei kenkiä näy (kesällähän oon mieluiten paljain jaloin), mutta uuden työni myötä blogiin voi hiipiä aika paljonkin kenkäaiheisia päivityksiä. Uusi työ kenkämyyjänä on ollut tosi mielekästä ja kivaa, nyt on siis kolme päivää koulutusta ja harjoittelua takana :) Tykkään, kun on pienessä liikkeessä, jossa saa palvella asiakkaan alusta loppuun asti. Lisäks pääsee tekeen kaikkea muuta, kuten myymälän avausta ja sulkemista ja siihen liittyviä rutiineja, eli vastuuta on sopivissa määrin :) Kenkien myynti on todellakin mun juttu ja kun on hiljaista niin vähänkö hauskaa sovitella kaikkia kenkiä! :) Vaikka haluan nauttia vielä kesän rippeistä (kun tuun takas Kaliforniasta, on täällä jo syksy!!) niin en oo silti voinut olla ihastelematta syksyn kauniita uusia kenkiä, joita nyt tulee koko ajan lisää... Toivottavasti mun kaikki palkat ei palaudu takaisin taloon kun on niin monta kenkäparia jo, jotka haluaisin ostaa. Kahdet vasta ehdin ostaa, esittelen ne täällä joskus myöhemmin :)

Enää 4 päivää lähtöön!!!!!! Viikonlopun ohjelmana on kämpän suursiivous (kamalan sekaista on.. hyi) ja sitten pakkaamista. Chrisille löysin ihanan lahjajutun, harmi kun en voi vielä paljastaa, että mitä kivaa! Chris sais muuten tietää ennenaikojaan yllätyksestään, se nimittäin lukee myös mun blogia. Kirottu google kääntäjä, kun kääntää niin huonoks englanniks viel mun tekstit. Chrisin perheelle oon myös jo keksinyt lahjan, mutta senkin paljastan samasta syystä myöhemmin. Yritän nyt miettiä vielä, että kuinka vähän otan tavaraa mukaan. Että mahtuu kaikki shoppailut mukaan... :) mut 4 päivää oikeesti. Jännittää!!!!!!!! Mulla on niin kova ikävä, etten tienny et ketään voi kaivata niin paljon. Melkein 9000 kilmometrin välimatka on aika tuskaa, mutta vähänkö oon onnellinen tiistaina <3 oon mä nytkin jo, mutta sitten vielä enemmän :)


bisous,
Mimi



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti