maanantai 8. elokuuta 2011

Epäonnisia sattumuksia

Salut!

Apua mua jännittää. Mulla on tänään ollut vähän epäonnea. Se tietää siis hyvää onnea matkalle. Aamulla huomasin, että mun auto oli hinattu (ai kamala mikä lasku siitä tulee!!) se oli siirretty jalkakäytävälle kun tekivät taas kerran jotakin kunnostustöitä kadulla. Mul on asukaspysäköintitunnus, jolla saan parkkeeraa siis täl alueel mihi vaa kadun reunaan mis vaan on paikka. Tää oli jo toine kerta ku kävi noi mut mun yllätykses siin autos oliki lappu et siirto on maksuton, jee!! :)

Sitte mun iphone tipahti maahan ja se lasi hajos tuhansiks paloiks. On ihan kamalan näköinen nyt :( Korjaus maksaa 290 euroa, se vaihdetaa kokonaa uutee laitteeseen. Koitan Chrisin kaa selvittää jos saisin sen halvemmalla Jenkeistä, jos vaikka siel ilmestyis iphone 5 tänä aikana ku oon siä :)

Ja siis apuaaaaa mä herään viideltä aamulla ja lähen matkaan. Huomenna oon perillä San Franciscossa <3 ekaan lentoon on aikaa alle 12 tuntia. Nyt doublechekkaan mun pakkaamiset, että on kaikki. Sitten meen nukkumaan, mulla tulee oleen huomenna hurjan pitkä päivä kun siihen pamahtaa se 10 tuntia lisää aikaeron takia. Oon 14.20 San Franciscossa paikallista aikaa :) :)

Onko teillä reissuja tiedossa? :) Kesäisiä ilmoja tänne vielä, i'll be back soon.


Mimi

ps. en ole kipeä (vielä). nyt vaa toivon kovasti, etten ehdi tulla enää yön aikana kipeäks kun  oon tälläne reissuluulosairas ja tänää oli viel nii tuulinen päivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti